Ce este feedbackul utilizatorului?
Feedbackul utilizatorilor (evaluări, comentarii și imagini/videoclipuri) ajută utilizatorii noștri să își dea seama dacă un articol îi va mulțumi sau le va răspunde nevoilor. Pentru a încuraja utilizatorii să ofere feedback, Wish poate oferi mici stimulente, cum ar fi punctele de recompensă, care în timp și în urma oferirii de feedback suplimentar, pot duce la reduceri sau la alte beneficii în cadrul serviciului.
Utilizatorii pot trimite feedback sub formă de evaluări cu stele, comentarii, fotografii sau videoclipuri pentru produse și magazine (vânzători). Pentru a putea trimite feedback, utilizatorul trebuie mai întâi să comande un articol.
Înainte de a fi afișat public, feedbackul este în general verificat pentru conformitate cu instrucțiunile și politicile aplicabile. Feedbackul care nu respectă instrucțiunile și politicile poate fi modificat sau poate să nu fie publicat. De exemplu:
-
Comentariile sau fotografiile cu un conținut profanator sau ofensator pot să nu fie afișate public.
-
O recenzie care conține imagini de slabă calitate, cum ar fi imagini neclare sau în care articolul nu se află în prim-plan, poate să nu fie publicată sau poate fi afișată public fără imaginile de slabă calitate.
-
Când feedbackul este considerat negativ, este posibil ca fotografiile sau videoclipul incluse în feedback să nu fie afișate altor persoane.
-
Dacă o fotografie sau un videoclip prezintă articole deteriorate sau defecte, este posibil ca fotografia sau videoclipul să nu fie afișate public.
Paginile de prezentare generală a produselor afișează un număr limitat de feedbackuri pentru un articol. Pa pagina de prezentare generală, Wish caută să afișeze feedback de calitate superioară, cum ar fi feedbackul care: include fotografii sau mai multe comentarii, este recent sau a generat răspunsuri pozitive.
Consumatorii care doresc să vadă o prezentare generală a tuturor evaluărilor pot face acest lucru astfel:
-
Pe web – dă clic pe „Vizualizează toate” sau accesează fila „Evaluări”.
-
Pe mobil
-
iOS – du-te la fila de evaluare a produsului. Din fila de evaluare a produsului poți sorta și rearanja recenziile.
-
Android – du-te la fila de evaluare a produsului. Din fila de evaluare a produsului poți sorta și rearanja recenziile.
-
Sortarea - Utilizatorii care accesează fila de evaluare a produsului pot sorta și rearanja evaluările și comentariile în funcție de propriile lor preferințe. Utilizatorii pot face acest lucru pe web deschizând pagina de prezentare generală a produsului într-o filă nouă.
Consumatorii pot de asemenea să vadă recenzii pentru magazin sau pentru vânzător..
În general, feedbackul articolelor este prezentat în ordine cronologică (cel mai recent aflându-se pe prima poziție), dar evaluările și comentariile care includ fotografii, au diverse comentarii, sunt mai recente sau au generat răspunsuri pozitive pot fi afișate primele
Wish poate efectua anumite teste pentru a înțelege mai bine ce tipuri de feedback sunt mai utile pentru ceilalți utilizatori și care sunt cele mai potrivite modalități de a le prezenta.
Contactarea recenzenților – momentan, pe Wish nu este posibilă contactarea, de către un utilizator, a unui alt utilizator în legătură cu o recenzie.
Cum pot trimite o recenzie?
-
Cumpără un articol
-
Citește Normele Comunității pentru instrucțiuni.
-
Găsește articolul în istoricul comenzilor tale și selectează „Evaluează”
-
Utilizatorii pot oferi o evaluare pe bază de stele fără să includă comentarii, fotografii sau videoclipuri
-
Pentru a putea evalua sau lăsa comentarii referitoare la un articol, utilizatorii trebuie de asemenea să evalueze magazinul.
-
În mod obișnuit, evaluările sunt publicate în termen de 2 zile.
-
Odată ce feedbackul a fost trimis și afișat public, autorul feedbackului poate edita conținutul acestuia. Cu toate acestea, orice conținut nou poate fi verificat pentru conformitate cu instrucțiunile aplicabile.