×
Click for more products.
No products were found.
Click for more products.
No products were found.
×

LIPS STYLE - SHIA BLACK&RED D-218518

179,93 lei
Reference:
8425402158067
Brand:
Add to wishlist
Love0
Descriere

Acum brandul LYPS STIYLE este lansat pe piata cu un vibrator de ruj de calitate, cu 10 moduri de vibratie incredibile, invelit in silicon anti alergenic moale si matasos. Acum nu doar un ruj este un simbol al feminității, ci și un simbol al plăcerii, evoluția și istoria au avut ca rezultat raționamentul și libertatea femeilor, plăcerea de viață a tuturor, stilul STYLE Se inspiră în istoria rujurilor pentru femei. , și în onoarea celor 100 de ani de istorie, vânzarea celor mai bune rujuri vibrate pentru femei de astăzi!

  • Silicon anti-alergenic
  • USB reîncărcabil inclus
  • 10 modele de vibrații
  • 1 motor
  • Puternic și tăcut
  • Baterie litiu-ion
  • Usor de curatat

Deși creația sa poate fi și mai veche dacă țin cont de pigmenții pe care îi folosim în cultura egipteană și greacă, textul și cunoștințele își întâlnesc primul secol și rămâne în vigoare ca simbol complex al feminității.
Există vreo femeie care nu poartă ruj în portofel? Se poate, deși este incontestabil că acest element este simbolul frumuseții feminine și o icoană a culturii populare. Laboratorul sărbătorește 100 de ani și rămâne cel mai bine vândut produs de machiaj cu aproape 1.000 de milioane de unități în întreaga lume.

Istoria labialei poate fi chiar mai veche dacă se ține cont de machiajul primar al femeilor din antichitate. Într-o parte a Egiptului, unii pigmenți naturali au lucrat ca bază a machiajului actual. Rețelele sunt fuzionate pentru a da culorile care sunt folosite în ochi și gură, dar la început erau permise doar pentru clasa socială aristocratică. (Citește și Ce se întâmplă dacă femeile vor să se machieze?)

În Grecia, femeile din schimbare și-au pictat buzele pentru a indica că sunt prostituate, în timp ce la Roma au devenit doamne de înaltă clasă.


Faraonii și regii antici s-au alcătuit și ei, deși acest fapt era departe de a fi o chestiune de vanitate, pentru ei machiajul era legat de separarea spiritelor și a proprietăților medicinale. De exemplu, ei au atribuit proprietăți pentru a îndepărta ochiul rău sau pentru a reprezenta puterea strămoșilor lor.
Dar revoluția avea să sosească în 1915 din mâna producătorului american Maurice Levy. În ideea de a facilita aplicarea și de a înlătura procesul greoi de a necesita o pensulă -care revine în mod paradoxal astăzi-, Levy și alți producători au crezut că soluția este o prezentare mai simplă și mai igienă.

După multe încercări, Levy a creat un balsam în formă de bar, la început puțin instabil, dar care a devenit ulterior produsul pe care îl vedem astăzi. Pe scurt, el a conceput un ruj atașat de o platformă - care aluneca pe măsură ce rujul era purtat - și care era în interiorul unui tub de metal cu capac. În acest fel, bara a devenit reutilizabilă.
Voilá, ceva atât de simplu este și astăzi produsul prin excelență și un simbol complex al feminității. Îndrăgit de majoritatea, dar supus controlului celor mai radicali care îl etichetează drept un obiect opresiv, macho, provocator și extraordinar de sexual, rujul rămâne totuși pe piața frumuseții.
„Labialul este perceput ca un obiect de consum și aranjament personal acceptat într-un mediu în care se dorește modernitatea și predomină succesul profesional ca scop al vieții (...) Dar nu trebuie să uităm de prima funcție a machiajului, și anume de a creați o iluzie vizuală.

Modifică temporar fața și, prin urmare, modul în care utilizatorii săi apar înaintea celorlalți”, așa cum este descris de un studiu al Universității Catolice din Peru numit „Ruj: identitate, prezentare și experiențe ale feminității”.

-Roșu-pasiune-

Această cercetare sugerează, de asemenea, că anumite culori accentuează aceste practici macho. Culoarea roșie a buzelor a avut întotdeauna o conotație eminamente sexuală.

„Elementele care identifică feminitatea pot fi subestimate, dar ele conțin discursuri și cunoștințe care ne vorbesc despre ce înseamnă pentru societate nu doar să fie femeie, ci să ajungă la o anumită imagine ideală”. Industria cosmetică se joacă cu aceste valori simbolice”, indică textul.

Unirea machiajului și a reclamei a dat, probabil, naștere uneia dintre cele mai puternice arme de propagare în masă din toate timpurile. Din reviste, mass-media și acum rețelele de socializare, idealul de perfecțiune, modă, trend, idealul de a fi femeie, bărbat, copil, homosexual, este pus în valoare de prezentări constante ale modelelor acelei vieți.

Labiala a jucat un rol important în momente cheie ale istoriei. În afară de a fi și un element pentru teatru, de exemplu, a fost un produs comercializat de Elisabeth Arden în timpul celui de-al Doilea Război Mondial într-o campanie care s-a numit „Campania ca datorie” pentru a încerca să coboare tonul crizei pe care lumea trăia.

INFORMAȚII DESPRE PRODUS

  • Lungime totala: 10,2 cm
  • Diametru: 2,5 cm
  • Greutate: 45 gr
  • Material: ABS si silicon
  • Culoare: negru și roșu
  • Impermeabil: Da
  • Baterie: reîncărcabilă prin USB

Citeste mai multCiteste mai putin
ALTE DETALII
8425402158067
TABELE DE MARIMI
RETUR SI RECLAMATII
RECENZII

Lasă o recenzie

  • Calitatea produsului:
Descrieți acest produs folosind cuvinte simple și scurte.
Incarca Imagini:
Trage sau incarca imagini aici sau dă clic pentru a încărca.

Menu

Meniu

Cont client

  Autentificare

  Creaza cont nou

  Am uitat parola

_____________________

  Contul meu

  Adresele mele

  Istoric si stadiul comenzii

  Vouchere

  Formular de retur

  GDPR

_____________________

  Notice

.

Creaza un cont pentru a salva produsele favorite

Sign in

Create a free account to use wishlists.

Sign in

Vă rugăm să vă conectați mai întâi.

Conectare